FAQ

Jsou všechny produkty v e-shopu cruelty-free?

Ano, žádný kousek z dekorativní i pečující kosmetiky nebyl testován na zvířatech.

 

Jsou všechny produkty v e-shopu veganské?

Nejsou, máme zde pár výjimek. Mezi naše značky s veganskými produkty patří: City Color,  Green People, Jack Black, Lime Crime, Spectrum, OFRA, Optiat. Pro více informací se podívejte na popis jednotlivých značek a produktů.

 

Jaký je rozdíl mezi přírodní a organickou kosmetikou?

Přírodní kosmetika pochází z ekologického zemědělství. Nesmí obsahovat ropné deriváty, syntetická barviva a konzervanty, umělou parfemaci, živočišné složky. Také musí splňovat cruelty-free standardy.

Organická kosmetika musí obsahovat pouze složky pocházející z biologického zemědělství. Těmito složkami jsou výtažky z rostlin, bylin, ovoce, zeleniny a minerální látky.

Mezi značky, které splňují tato kritéria patří: Green People, Jack Black, Optiat.

 

Budete mít v budoucnu další značky a jak je vybíráte?

Určitě ano!:) Naším cílem je přivádět nové a nové značky dekorativní i pečující kosmetiky. Zaměřujeme se hlavně na výrobce oblíbené ve světě i v Evropě, kteří podle nás v České republice chybí. Každý den vyjednáváme podmínky s novými dodavateli, takže STAY TUNED!

 

Jaká je lhůta pro doručení balíčku?

Lhůta doručení bývá do 2 dnů od odeslání objednávky. O stavu objednávky Vás ale budeme pravidelně informovat.

 

Jaká je cena poštovného?

Cena poštovného se odvíjí od způsobu dopravy, jakou si zvolíte. Pohybuje se v rozmezí od 54 Kč do 99 Kč.

 

Jakým způsobem mohu provést platbu?

Platit u nás můžete následujícímí způsoby - na dobírku, online kartou přes platební bránu GoPay nebo převodem na náš bankovní účet 5218123399/0800.

 

Jak mám postupovat, když mi nepřisel potvrzující email o objednávce?

Pokud Vám nepřisel potvrzující email o Váší objednávce, napište nám na hello@bunnycare.cz a my situaci okamžite napravíme.

 

Co mám dělat, když chci zboží reklamovat?

Při reklamaci postupujte následovně - pošlete nám zboží společně s fakturou a zdůvodněním reklamace. Po převzetí zásilky Vás budeme okamžitě informovat a od té doby nám poběží zákonná 30 denní lhůta na vyřízení věci. Nicméně nic nechceme zbytečně prodlužovat a reklamaci vyřídíme, jak nejrychleji to bude možné.

 

Můžete mi poradit s výběrem produktů?

Jistě, že ano!:) Jsme tu především od toho, abychom Vám s čímkoliv pomohli a cítili jste se u nás dobře. Takže neváhejte a kontaktujte nás na hello@bunnycare.cz nebo na telefonním čísle +420 774 000 341.

Přihlaste se prosím znovu

Omlouváme se, ale Váš CSRF token pravděpodobně vypršel. Abychom mohli udržet Vaši bezpečnost na co největší úrovni potřebujeme, abyste se znovu přihlásili.

Děkujeme za pochopení.

Přihlášení