FAQ

Jsou všechny produkty v e-shopu cruelty-free?

Ano, žádný kousek z dekorativní i pečující kosmetiky nebyl testován na zvířatech.

 

Jsou všechny produkty v e-shopu veganské?

Nejsou, máme zde pár výjimek. Mezi naše značky s veganskými produkty patří: City Color,  Green People, Jack Black, Lime Crime, Spectrum, OFRA, Optiat. Pro více informací se podívejte na popis jednotlivých značek a produktů.

 

Jaký je rozdíl mezi přírodní a organickou kosmetikou?

Přírodní kosmetika pochází z ekologického zemědělství. Nesmí obsahovat ropné deriváty, syntetická barviva a konzervanty, umělou parfemaci, živočišné složky. Také musí splňovat cruelty-free standardy.

Organická kosmetika musí obsahovat pouze složky pocházející z biologického zemědělství. Těmito složkami jsou výtažky z rostlin, bylin, ovoce, zeleniny a minerální látky.

Mezi značky, které splňují tato kritéria patří: Green People, Jack Black, Optiat.

 

Budete mít v budoucnu další značky a jak je vybíráte?

Určitě ano!:) Naším cílem je přivádět nové a nové značky dekorativní i pečující kosmetiky. Zaměřujeme se hlavně na výrobce oblíbené ve světě i v Evropě, kteří podle nás v České republice chybí. Každý den vyjednáváme podmínky s novými dodavateli, takže STAY TUNED!

 

Jaká je lhůta pro doručení balíčku?

Lhůta doručení bývá do 2 dnů od odeslání objednávky. O stavu objednávky Vás ale budeme pravidelně informovat.

 

Jaká je cena poštovného?

Cena poštovného se odvíjí od způsobu dopravy, jakou si zvolíte. Pohybuje se v rozmezí od 54 Kč do 99 Kč.

 

Jakým způsobem mohu provést platbu?

Platit u nás můžete následujícímí způsoby - na dobírku, online kartou přes platební bránu GoPay nebo převodem na náš bankovní účet 5218123399/0800.

 

Jak mám postupovat, když mi nepřisel potvrzující email o objednávce?

Pokud Vám nepřisel potvrzující email o Váší objednávce, napište nám na hello@bunnycare.cz a my situaci okamžite napravíme.

 

Co mám dělat, když chci zboží reklamovat?

Při reklamaci postupujte následovně - pošlete nám zboží společně s fakturou a zdůvodněním reklamace. Po převzetí zásilky Vás budeme okamžitě informovat a od té doby nám poběží zákonná 30 denní lhůta na vyřízení věci. Nicméně nic nechceme zbytečně prodlužovat a reklamaci vyřídíme, jak nejrychleji to bude možné.

 

Můžete mi poradit s výběrem produktů?

Jistě, že ano!:) Jsme tu především od toho, abychom Vám s čímkoliv pomohli a cítili jste se u nás dobře. Takže neváhejte a kontaktujte nás na hello@bunnycare.cz nebo na telefonním čísle +420 774 000 341.