Vrácení zboží
Reklamace zboží
Pokud máte pocit, že se zbožím není něco v pořádku nebo vykazuje vadu, napište nám prosím na hello@bunnycare.cz. Dané zboží společně s fakturou (dokladem o koupi) a zdůvodněním reklamace zašlete na:
Bunny Care s.r.o.
Gruzínská 426
503 41 Hradec Králové
Ze zákona máme 30 denní lhůtu na vyřízení reklamace od termínu jejího přijetí. Nicméně jakmile reklamované zboží přijmeme, okamžitě obdržíte potvrzovací e-mail a my se to budeme snažit vyřídit, jak nejrychleji bude možné.
V případě, že zboží nepůjde vyměnit, vrátíme Vám obratem peníze na Váš bankovní účet.
Vrácení zboží
Pokud nejste se zbožím z nějakého důvodu spokojeni, můžete ho ze zákona do 14 dnů vrátit bez udání důvodů. Před vrácením pouze vyplňte tento formulář.
Vyplněné odstoupení od kupní smlouvy, fakturu a zboží, které si přejete vrátit, zašlete prosím na adresu:
Bunny Care s.r.o.
Gruzínská 426
503 41 Hradec Králové
V tuto chvíli není možné vrátit nám zboží osobně a veškeré náklady spojené s jeho navrácením hradí zákazník. Když bude vše v pořádku, vrátíme Vám peníze na bankovní účet do 14 dnů.
Zboží lze vrátit pouze v původním neporušeném stavu a obalu. Nesmí projevovat známky použití. Z hygienických důvodů nelze vrátit produkty již použité či vyndané z obalu - to platí u veškerého zboží na našem e-shopu. Dále není možné vrátit zboží z důvodu nevyhovující konzistence, barvy a vůně, jelikož jste produkt již otevřeli a mohlo dojít ke kontaminaci.
Prosíme, aby bylo zboží řádně zabalené. Pokud dojde během přepravy k jeho poškození, budeme muset část z jeho ceny odečíst.
Při převzetí zboží z naší strany Vám okamžitě pošleme potvrzující e-mail. Opět máme ze zákona 30 dní na vyřízení reklamace. Nicméně budeme se snažit vyřídit ji, jak nejrychleji to bude možné.
Když nebudeme moct z nějakého důvodu zboží vyměnit, vrátíme Vám peníze obratem na bankovní účet.